Salvation - Gabrielle Aplin

建议带耳机欣赏

来自英国的独立民谣女歌手Gabrielle Aplin 无法像如此一个小小的身板 如此的一个90后女生 声音能有如此强大的穿透力 能够如此地让人感到治愈 让我感受到了强大的力量 如同其歌名一样 Salvation救星 拯救了我 


歌词:(自译)

You are the avalanche 你是一场雪崩
One world away 一个世界的距离
My make believing 让我更确信这一点
While i'm wide awake 当我睁开眼醒来
Just a trick of light 光线开了一个玩笑
To bring me back around again 它带着我重回了地面
Those wild eyes 那些狂热的视线
A psychedelic silhouette 迷幻的剪影
I never meant to fall for you but I 我从未想过我会爱上你 但我
Was buried underneath and 被深埋地下
All that i could see was white 所有我能看到的都是白色的
My salvation my my 我的救星啊
My salvation my my 我的救赎啊

You are the snow storm 你是一场暴风雪
I'm purified 而我是纯净的
The darkest fairytale 那最黑暗的童话
In the dead of night 在深夜中
Let the band play out 乐队把它奏响了
As i'm making my way home again 当我再次走在回家的路上
Glorious we transcend 我们超越了荣耀
Into a psychedleic silhouette 进入了一个迷幻的剪影
I never meant to fall for you but I 我从未想过会爱上你 但我
Was buried underneath and 被深埋地下
All that i could see was white 所有我能看到的都是白色的
My salvation my my 我的救星啊
My salvation my my 我的救星

My salvation my my 我的救星啊
My salvation my my 我的救星

oh~~~~~
My salvation my my 我的救星啊
My salvation my my 我的救星

My salvation my my 我的救星啊
My salvation my my 我的救星

评论(2)
热度(36)