Run Away with Me - Carly Rae Jepsen

蹲妹Carly Rae Jepsen新曲 Run Away with Me,虽然还未能完全摆脱口水歌的范畴 但没有了以前全曲粉红粉嫩的风格 来了点黑色 带着电音来袭 确实琅琅上口!


歌词:

You're stuck in my head, stuck on my heart, stuck on my body, body
你存在我的脑海里 存在我的内心深处 令我不知所措

I wanna go, get outta here, I'm sick of the party, party
我想远离 远离这里 我早已厌倦糜烂的生活

I'd run away
我想逃离

I'd run away with you
和你一起离开

This is the part, you've got to say all that you're feeling, feeling
在那之前 希望你能向我倾诉所有心声

Packing a bag, we're leaving tonight when everyone's sleeping, sleeping
收拾行李 趁今晚没人发觉离开

Let's run away
远走高飞吧

I'll run away with you
与你一起

Cause you make me feel like
因为我能感觉到

I could be driving you all night
我可以与你在夜色中彻夜狂奔

And I'll find your lips in the street lights
在斑斓街灯下注视着你的双唇

I wanna be there with you
我想和你在一起

Baby, take me to the feeling
宝贝 带我追寻这种感觉

I'll be your sinner, in secret
让我成为你的俘虏

When the lights go out
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Baby, every single minute
宝贝 我们共度的每时每刻

I'll be your hero and win it
请让我成为征服你的甜心超人

When the lights go out
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Up in the clouds, high as a kite, over the city, city
飞到云层上方 像一只风筝 俯瞰城市

We never sleep, we never try, when you are with me, with me
我们不睡觉也不会疲惫 只要你我一起

I wanna stay
我想一直这样

I wanna stay here with you
一直和你在一起

Ooh

Cause you make me feel like
因为我能感觉到

I could be driving you all night
我可以与你在夜色中彻夜狂奔

And I'll find you lips in the streetlights
在斑斓街灯下注视着你的双唇

I wanna be there with you
我想和你在一起

Oh baby, take me to the feeling
亲爱的 带我追寻这种感觉

I'll be your sinner, in secret
让我成为你的俘虏

When the lights go out
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Oh baby, every single minute
宝贝 我们共度的每时每刻

I'll be your hero and win it
请让我成为征服你的甜心超人

When the lights go out
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Hold on to me
抱紧我

I never want to let you go
我永远不要你放手

(Run away with me, run away with me) 
带我远走高飞 带我远走高飞 带我远走高飞

Over the weekend
这个周末

We could turn the world to gold, oh oh
我们的世界将绚烂多彩

(Run away with me, run away with me) 
带我远走高飞 带我远走高飞 带我远走高飞

(We could turn the world to gold) 
我们的世界将绚烂多彩

Over the weekend we could turn the world to gold
就在周末 这个世界仿佛是属于我们的

Oh oh, oh

My baby, take me to the feeling
宝贝 带我追寻这种感觉

(Take me to, take me to it) 
带我走 带我走

I'll be your sinner, in secret
让我成为你的俘虏

(Oh when the lights go) 
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

(Just run away) 
就你和我

Run away with me
带我远走高飞

(With me) 
和我

(Oh yeah yeah)

Every single minute
我们共度的每时每刻

I'll be your hero and win it
请让我成为征服你的甜心超人

When the lights go out
当灯光都熄灭时

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞

Run away with me
带我远走高飞


评论
热度(6)